Tack för idag :**

 
Kvällsturen avklarad - check! 
Kvällen gick bra, sådär som den brukar. Nu har jag grymt sjuka fötter och sitter i soffan. Jag har just matat hundarna som har haft världens bästa barnvakt hela dagen! Tack Jassu och ni andra <3 De ligger trötta här brevid mig nu. Ja, de orkar inte ens bry sig om att jag sitter här i soffan ;p Så ett stort stort TACK till er, jätte tacksam för er hjälp!! :)
Jag borde egentligen krypa direkt under täcket men huvudet går på övervarv efter kvällen så bestämde mig för att sitta uppe ett tag. Slö kolla tv och ha ut hundarna innan jag slänger huvudet på kudden.
Imorgon ringer väckarklockan redan 05:00, måste hinna ta en promenad med hundarna innan jobbet. Slutar klockan 15 och då är det nog raka vägen hem och ut med mina odjur igen <3 Håller tummarna att få träffa någon kompis också, men får se vad dagen för med sig :) Så mycket andra planer finns inte för tillfället..
På fredagen anländer J hit till Nagu för att vara veckoslutet här med mig <3 Känns som en evighet tills fredagen men påriktigt är det ju bara imorgon och sedan halva fredagen, så är han äntligen här. Och nej, jag klarar mig värkligen inte ensam ;) Hatar det, att vara ensam. Men det är slut på det efter åtta dagar, längtar som f*n vet ni! Måste hinna packa det sista krimskramset också, men det tror jag inte ska bli något problem, bara jag sätter igång med det :)
Nu kommer Petra snart av och ann, sedan är det nog småningom sängen som kallar. Tack för idag, ny energi imorgon :) Gonatt alla underbara <3
 
 
Älskar er <3
 

Kommentera här: