I Nagu..


Sådär, så var jag i Nagu då och ska stanna i nio dagar. 
Nu har jag promenerat med hundarna och lagat kämppän i valpskick. Plockat bort allt han kan tänka sig att söndra. Som t.e.x kablar och annat han inte behöver söndra. Som tur kommer världens bästa Jassu med en kompis senare på eftermiddagen och tar hand om mina troll hela kvällen <3 Jag är enormt tacksam! :) Kan den här dagen känna mej lugn iallafall. 
Så har jag knäppt ett par foton på lägenheten och skickat den till min hyresvärd. 
Pust, ska kämpa för att ta mej igenom den här dagen. Har ganska exakt 1.5h sömn bakom men det ska nog gå. Får ha nedräkning bara så har jag något att göra. Nio dagar ska jag väl klara av.. 
Om 50min ska jag plocka upp Marina och åka via butiken till jobbet för att ta itu med kvällstur 1 av 5. Det brukar gå snabbt bara man kommer igång!


Vardagsrum


"Matsal"



Kök


Sovrum



Badrum/WC

Här har jag altså bott några månader.
Från och med månadsskiftet är den ledig för någon annan som behöver den.
Intresserad? Ta kontakt!
Jag finns här och på Facebook :)

Kommentera här: