I Nagu några dagar..

 
Anlände till Nagu imorse igen. Det blev en snabb länk med hundarna och kollade allt i skick åt dem innan det var dags att dra sig till jobbet. Det var en lite annorlunda dag idag, men mig störde det inte. Roligt med lite omväxling imellanåt :)
Åkte direkt hem efter jobbet och räddade mina luviga vänner, myste med dem en stund medan jag väntade på Cassandra. Vi traskade iväg till hundparken och hundarna fick springa av sig riktigt ordentligt. Tog även en lång promenad där på. Nu ligger de mycket tysta och trötta på golvet här brevid :)
Jag är ledig imorgon, men åkte inte iväg till Laitila för jag hoppas på att få J hit imorgon. Dagen kommer att starta med en promenad nio tiden tillsammans med Petra. Så jag tror faktist att jag ska krypa ner under täcket snart för att orka upp imorgon sen. Min första natt ensam på skit länge, tror nog jag får be Dandu komma och sova brevid mig <3 
Imorgon står det lite packning på listan, skriva lite mail, söka in till skolan och så ska jag ta och ge all min tid åt hundarna. Sedan kommer väl J, hoppas jag <3 Längtar redan, för det finns inte mycket som är värre än att sitta ensam någonstans och inte veta vad man ska göra. Men kanske jag behöver lite tid för mig själv :)
 
 
Ni betyder ALLT för mig <3
Ni må hitta på bus stup i kvarten men ni sviker nog aldrig <3

Kommentera här: