Höst ^^,

 
Äntligen en solig dag! 
Jag slutade jobbet klockan tre idag och åkte direkt hem och tog ut hundarna samt städade efter Dexter en aning. Halv fyra kopplade jag hundarna och började traska emot min kusin. Tog lite foton bland löven och traskade sedan vidare. Påvägen hem gick vi förbi hundparken så tog en sväng dit också. Vi kastade lite boll innan vi sen återvände  hemåt. Vi var ute i hela två och en halv timmae,  skönt! :)
Mina moster fick vänta medan jag åkte till butiken, fixade lite mat och sedan kom Cassandra och höll mig sällskap någon timme. Petra var också här en kort sväng, men hon for lika fort som hon kom ;D Då mina två bästa flickor tog sig hem till sitt bestämde jag mig för att ta hundarna på en sista länk. Tog 45 minuter och Dexter skrämde sk*ten ur mörkrädda mig. Plötsliga morr och skäll attacker på buskar och träd! Nog är han söt..! :p
Duschade just innan jag la mig och nu ligger vi alla tre och trängs i sängen. Jag på min plats, Dexter i fotändan och Dandu brevid mig med huvudet på min axel <3 Sådär som man får sova då J inte är med, hälsar hundarna :) Lyx då vi tre är ensamma <3
Imorgon trodde jag att skulle bli en lugn dag, men det blev ändrade planer och jag har miljoner saker att göra innan min kvällstur så ska försöka att stiga upp och inte hålla en ofrivillig sovmorgon. Nog för att det hade varit riktigt skönt ;p Måste städa då det kommer någon som vill titta på lägenheten i veckoslutet. Dessutom måste jag springa av doggsen så dom inte har allt för mycket spratt i benen under kvällen :) Så med andra ord, godnatt :**
 
 
Saknar dej Storm, du finns i mina tankar <3
Det närmar sig ett år nu, ett år utan dej min vän!
Hoppas du har det bra där du är <3

Kommentera här: