Godnatt :)

 
Nu är alla dagens måsten gjorda, klockan halv ett på natten. Imorgon väntar en morgontur och tidig väckning så blir inget långt inlägg (tror jag) :)
Vaknade ett par gånger under natten och fick stiga upp för att släppa ut Dexter, han är tassig i magen. Sedan väckte han mig åtta tiden och jag kokade kaffe och åt frukost. Jag fick skrivet mailen jag tänkt skriva i en vecka och panik packat en timme innan jobbet. Har en hel hög med kassar och fortfarande massor som måste packas ner. Men det får bli morgondagens projekt så som också mycket annat :)
Då jag kom hem från kvällsturen kom Petra och jag hjälpte henne med några skoluppgifter. Lagade gröt åt Dexter och matade sedan hundarna innan vi tog en snabb promenad med hundarna :) Nu äntligen ligger jag nerkrupen under täcket, har allt för varmt och är inte ett dugg trött och förbereder mig för alla nattens uppstigningar för att släppa ut Dexter och fortfarande orka stiga upp på morgonen för att åka iväg på jobb. 
Jag längtar ihjäl mig tills fredagen då jag får åka iväg till Laitila och stanna fyra hela dagar :) <3 Men något ska man väl ha att se fram emot!
 
 

Kommentera här: