En dag kvar..!

 
Väckarklockan väckte mig 05:30 och jag hade absolut noll ork att kravla mig upp från sängen. Blev väckt en gång under natten av Dexter som bad ut. Tydligen räckte det för att bli extremt trött på morgonen. 
Jobbdagen gick iallfall snabbt och bra. Hemma väntade två glada filuer som gärna kom med på en länk fast vädret inte var det bästa, men uppehåll var det iallfall :) Kom hem och lagade en portion gröt åt Dex och var därefter tråkig och somnade på soffan en stund innan Petra klampade in genom dörren. Åkte till butiken och chillade hemma i soffan innan jag kom igång. Lyckades, efter många om och men, packa ner lite saker och gå igenom lite skåp. Jag fick nog inte gjort så mycket jag hade tänkt, men det andra får vänta. Tog en runda till med hundarna i regnet nu på kvällen. Så jäkla dystert med mörkret och regnet :(
Imorgon efter jobbet någongång åker jag iväg hem igen, ska tillbringa fyra lediga dagar där innan jag kommer hit igen. Hoppas att vädret är på min sida och att regnet ska hållas borta några dagar. Mycket roligare att vara ute med hundarna då det inte regnar och blåser för fullt. 
Mina lediga dagar ska tillbringas med djuren och J. Kanske någon kompis kommer och hälsa på också, får väl se. Sedan ska Dexter få sig en dusch, möjligtvis Dandu också. Samt en ordentlig omgång med borste och kam.
Eftersom jag blev av med J tidigare idag har jag kidnappat Petra och håller henne här över natten och imorgon som hundvakt, tack för det gumman :** 
Nu ska jag nog dra täcket över huvudet så jag orkar med morgondagen, kram! <3
 
 
 
Gammal bild
Kanske jag borde dra fram kameran också
under mina lediga dagar?
 

Kommentarer:

1 Gitta:

Har saknat dina foton, men det är inte bara att "klicka" och så är de klara. Ja förstås om man är nöjd med bara klick så. Önskar dej sköna lediga dar. Må gott!

Kommentera här: