Ledig dag :)


Idag har jag njutit av en ledig dag efter fyra dagar jobb. Fick sova ut, vilket jag behövde, men har ändå hunnit med mycket. Började dagen ganska lungt, satte på en maskin byk och åt frukost i lugn och ro innan jag duschade. Sedan for jag iväg med Cassandra till Seo innan hon skulle börja jobbet. Petra slutade då hon började så bytte sällskap då ;) Vi åkte till stranden och kastade käpp åt Dandy så han fick svalka av sig i vattnet. Åkte tillbaka till Seo och sedan till mitt. Petra for hem efter en stund och då passade jag på att sätta på en maskin byke till som fick snurra på medan jag dammsugade och moppade golv och torkade lite damm. Fortsatte med att rengöra hundburen som luktade urin innifrån. Hann dessutom tvätta lilla Dexter, borsta Dandy och städat bakgården så den inte luktar så illa. Nu på kvällen var vi till Najaden och därefter blev det en kvällspromenad med hundarna och Josefin. Så, jag är riktigt nöjd med dagen :)
Nu ska jag sova min skönhetssömn så jag orkar upp imorgon och aktivera hundarna innan min kvällstur. Bara imorgon kväll och två morgon turer innan jag åker till Laitila. På lördagen är det utställning i Pöytyä som gäller för mig och Dandy <3 




Kommentera här: