Trött, tröttare, tröttast..


Jag borde värkligen inte skriva ett inlägg nu. Behöver massvis med sömn och vila för att få alla försvunna krafter tillbaka. De senaste veckorna har innehållt lite väl mycket program. Men så är det ibland och nu borde allting småningom lugna ner sig.
I förrgår lämnade jag djuren ensamma med J's syster och åkte själv iväg på kryssning med familjen. Det var en helt lyckad kryssning fast jag hade ångest för att lämna djuren hemma. Åt massor, ja, kändes som om vi inte gjorde annat ån åt. Men hann nog även gå i Tax Freen och spendera lite pengar på allt möjligt. Är bland annat två hupparin rikare, ett par byxor, en topp, parfym och skor :) Det var en lyckad resa.
Väl hemma igen fick jag börja med att åka till min hyresvärd för att söka en nyckel eftersom min djurvakt åkte iväg till Karis med mina hemnycklar. Nå, ingen fara skedd eftersom det fanns extra nyckel :p Fortsatte hem för att städa en hel del......... Detta inget jag orkar förklara annars blir jag bara på dåligt humör igen :)
Idag hade jag sovmorgon, vilket var skönt trots att jag gärna hade sovit lite längre :p Drog iväg på kvällstur och hundarna fick vara hos deras barnvakt, nämligen mamma och pappa :)
Nu har jag lagt mej och ska försöka sova trots att katterna grälar och har ett fruktansvärt liv och springer in i alla väggar helatiden x) tack och gonatt för min del, imorgon väntar en ny dag! :)

Kommentera här: